Annons:
NYHETER » KRIM
Foto: MostPhotos
En man i 80-årsåldern har haft en övervakningskamera vid sitt fritidshus på Badhusvägen på Hornslandet. I tisdags blev den stulen.
Brottstiden är mellan 16.30 och 17.00. Kameran ska inte ha lyckats fånga stölden. Någon misstänkt finns inte. Kameran bedöms vara värd 2 500 kronor.
Jakob Karlsson
jakob.karlsson@dagensvastervik.se
073 501 41 26
Kommentera
Kommentarerna nedan omfattas inte av utgivningsbeviset för www.dagensvastervik.se.
Politisk annons
Avsändare:
Annons
Det här är en politisk annons